Funball

Polityka zwrotów

  1. Termin zwrotu do tygodnia przed wycieczką:

Jeśli zdecydujesz się anulować rezerwację wycieczki przed upływem tygodnia przed planowaną datą rozpoczęcia wycieczki, zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę. Oznacza to, że otrzymasz pełny zwrot kwoty, którą wcześniej wpłaciłeś na rezerwację wycieczki.

  1. Zaliczka niepodlegająca zwrotowi po upływie terminu:

Jednakże, jeśli zdecydujesz się na anulowanie rezerwacji wycieczki w terminie krótszym niż tydzień przed planowaną datą rozpoczęcia wycieczki, zaliczka przepada, a nie będziemy w stanie dokonać zwrotu tej kwoty. Oznacza to, że jeśli anulujesz rezerwację w późniejszym terminie, stracisz wpłaconą zaliczkę jako koszt pokrywający anulację.

  1. Procedura zwrotu:

Aby dokonać zwrotu zaliczki, prosimy o skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail kontakt@funball.com.pl i złożenie formalnej prośby o anulację rezerwacji. Po weryfikacji spełnienia warunków zwrotu, zwrócimy Ci zaliczkę. Prosimy pamiętać, że proces zwrotu może potrwać kilka dni roboczych.

Zalecenia:

Pragniemy poinformować, że zmiany daty wycieczki lub zamiana na inną wycieczkę mogą być rozważone w niektórych przypadkach. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail kontakt@funball.com.pl, aby omówić ewentualne zmiany w rezerwacji.

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących naszej polityki zwrotów i zaliczek, zachęcamy do kontaktu pod wyżej podanym adresem e-mail. Nasz zespół jest gotowy, aby pomóc i udzielić Ci niezbędnych informacji.

Scroll to Top